marți, ianuarie 05, 2010

Pentru tine...


si te vad
o umbra desirata alearga spre mine.
se desira foarte usor,
atent,
sacadat.
parca stie drumul ,
parca m-ar cunoaste de o viata ,
de doua ,
de o eternitate.
este o umbra nesigura ,dar reala
esti tu,dragul meu,
tu ,cel care nu ai incetat niciodata
sa privesti spre mine,
sa-mi vorbesti,
sa-mi asculti gandurile,
sa-mi tratezi ranile sufletului,
sa-mi stergi lacrimile suferintei,
sa ma indrumi spre adevar si spre dreptate,
spre fericirea eterna,
spre acea implinire desavarsita.
iar eu,strivita de vise ,
pasesc cu teama catre tine.
as vrea sa ne simplificam vietile noastre.
din doua sa facem una.
as vrea sa ne regasim unul pe celalalt.
sa stam ore in sir ,
sa ne privim ,
sa uitam de nimicul din jur
sa ne privim pe noi ,
sa privim totul
pentru ca noi suntem totul
si sa stii ca a fi unul
este uneori mai greu decat a fi doi.


Niciun comentariu: