miercuri, februarie 16, 2011

Samanta de viata

Inima mea-cer infinit in mainile Tale
se zbat furtunile in mine,
ploua ploua tare ..

Acum ,sufletu-i scaldat de soare
nu mai cureiera taramuri ratacitoare.
Pasii mei cunosc prea bine drumul catre Tine..

Pasari albe imi zboara alaturi
spiritul mi-l 'nalta tot mai sus
acolo unde-i adevarul sacru,
acolo unde nu poti fi supus.


..caci esti si soare, esti si apa,
cu vantul poti dansa indata.
inoti cu pestii ,respiri usor..
alergi cu pasarile-n zbor
esti viu!
esti VIATA!





Multumeste pământului pentru toate cele ce-ti oferă,
Samanta Univerului e sadita in tine :)
Uda-ti sufletul cu Viata!




4 comentarii:

Florea Mihai Ionut spunea...

si prin tine cresc paduri ecuatoriale:))

Andreea Elena Dragomir spunea...

ohooo..muultee verzi si crude:))

Alyna spunea...

Andrushca esti minunata mama...
Azi am avut o zi grea... tare grea... am fost asa confuza si acum ca ti-am citit si minunatia asta de poezie... m-a facut sa plang din nou... Dar multumesc mult!
Te pup.

Anonim spunea...

Splendid