duminică, septembrie 18, 2011

despre mine :)


Numai pe tine te am, trecatorul meu trup,
si totusi
flori albe si rosii eu nu-ti pun pe fruntem si-n plete,
caci lutul tau slab
mi-a prea stramt pentru strasnicul suflet
ce-l port.

Dati-mi un trup,
voi muntilor,
marilor,
dati-mi alt trup sa-mi descarc nebunia
in plin!
Pamantule larg, fii trunchiul meu,
fii pieptul acestei naprasnice inimi,
prefa-te-n lacasul furtunilor cari ma strivesc,
fii amfora eului meu indaratnic!
Prin cosmos
auzi-s-ar atuncea maretii mei pasi
si-as apare navalnic si liber
cum sunt,
pamantule sfant.

Cand as iubi,
mi-as intinde spre cer toate marile
ca niste vanjoase, salbatice brate fierbinti, i
spre cer,
sa-1 cuprind,
mijlocul sa-i frang,
sa-i sarut sclipitoarele stele.

Cand as uri,
as zdrobi sub picioarele mele de stanca
bieti sori
calatori
si poate-as zambi.

Dar numai pe tine te am, trecatorul meu trup.


DATI-MI UN TRUP, VOI MUNTILOR de Lucian Blaga



2 comentarii:

Victor spunea...

... impresionant... orice clipire, orice alte cuvinte sunt de prisos...
mulţumesc
să ai o săptămână minunată

liana spunea...

frumos...