vineri, octombrie 14, 2011

rugaminte

nu stii nimic din ceea ce simt eu!
nu vrei sa simti!
ce bine-i pentru tine
esti liber in cusca ta!
te plimbi intre un rau si intre un bine.
doar tu cu tine...


secretele mele ti le-am soptit de-atatea ori,
si ti-au ramas straine..
m-am imbracat cu haine goale
si am sperat ca-s bine.
mi-am maltratat sufletul zile la rand sa te recapat.
la ce folos?
caci eu am devenit doar un strain in treacat...


fie-ti mile de mine,
ajuta-ma sa ajut uitarea!



in scoica mea renasc
doar eu...
eu si Soarele!
singura mea iubire..
iubirea pura se naste acum in mine!
sunt alba!sunt pura!sunt vie!sunt viata!





2 comentarii:

Victor spunea...

nu vreau să-mi fie milă de mine...
şi de nimeni...

priveşte doar spre stele
priveşte doar în tine
şi într-adevăr vei vedea
că eşti albă
că eşti pură
că eşti viaţă şi eşti vie

ai grijă de tine

Andreea Elena Dragomir spunea...

Multumesc Victor!Iti multumesc din suflet!:)