sâmbătă, septembrie 26, 2009

Intoarcere in timp...copilarie

Aseara in timp ce ascultam o melodie mi-am amintit de copilarie ...de cat de repede a trecut ,de faptul ca am crescut si treptat am capatat noi ganduri ,teluri si dorinte ce ma vor ghida mai departe.Asa ca, am rasfoit albumele de familie ..parinti ..sora mea..bunici...veri..unchi...matusi..prieteni ,toti mi-au fost aproape si mi-au indrumat pasii catre adolescenta, si au avut grija sa pasesc cu atentie...iar de aici vor veni altii care ma vor ghida catre o maturizare ....
Mi-am adus aminte de clipele cand imbracam hainele mamei sau ale bunicii ,cand luam palariile si brosele acesteia din urma ,ma rujam si incepeam sa nicio sfiala sa alerg prin casa,sa recit ,sa cant iar cand eram la tara faceam acelasi lucru ,doar ca de data aceasta alergam prin curtea bunicii ,culegeam flori,faceam un buchet mare , il duceam bunicii iar in schimb ea ma pupa si ma imbratisa puternic .Mai tarziu pe la vreo 5-6 ani am inceput sa o ajut la prajituri in vacanta de vara eram cea care se ocupa cu desertu':)
Imi mai aduc aminte de momentele cand ieseam cu verisoara mea si ne jucam sotronul in fata casei bunicilor si incepea ploaia dar noi nu ne opream ,din contra ne descaltam pentru ca ne incomodau papucii plini d apa si ramaneam desculte:))...clipe atat de frumoase care nu se vor uita niciodata ...
Cand spun copilarie spun:fericire,plans cu zambetul pe buze,energie,jocuri,copii,lipsa de orice griji,cantec,gradinita,dessen...si multe altele...
Cand aveam musafiri incercam de fiecare data sa le atrag atentia fie prin modul in care recitam sau prin glumele pe care le spuneam ceea ce imi amintesc este ca intotdeauna am vrut sa spun ceva :))nu era zi in care sa nu fac vreo pozna ...dar eram mica si primeam de fiecare data iertarea celor din jur.
Toti ma placeau pentru parul meu roscat ,ochii verzi,uneori albastrii,pentru faptul ca-i faceam mereu sa rada,pentru ca aveam grija de animale si aici mi-am amintit o poveste despre o catelusa dl tara care fatase 4 catei...2 au fost dati la prieteni ,1 a murit:( si cel ales d mine care era diferit de toti a ramas la bunica si traieste si azi:)(bobby)
Copilaria a trecut ,dar va ramane vie in sufletul meu:)
Cateva fotografii de cand eram mica;))
la 3 ani si jumatate (serbare)


varul meu,Iulian
cu sora mea,Ralu


sfaritul clasei 1:)
cu deni si bogdan,verii mei:)
cu mama si tata:)
Multumesc tuturor celor care au trecut prin viata mea si au participat cu ''o caramida ''la constructia mea!:)
Copilăria este inima tuturor vârstelor.(Lucian Blaga)

Un comentariu:

Marina spunea...

ce poze simpatice:x
Copilaria este totul si nu tre niciodata sa ne despartim de ea.