vineri, august 27, 2010

Tu te-ai nascut sa ma iubesti doar noaptea...






pe sub perdeaua de roua rece
ne ascundem noi...
mireasma buzelor tale fragede
se rasfrange pe pielea mea.
atat de incet, de intens ...

imi pictezi trupul cu foc
si timpul amuteste in loc...
stralucirea lunii mangaie copacii,
iar chipul tau se pierde in mainile mele...

roua si lumina calda,
cad pe trupuri laolalta.
amagitor imi este gadul
si nemuritor sarutul.

ma las prada bratelor tale
ce ma alinta cu muguri si vlastare
imi presari pe chipul diafan
margaritari adunati an de an.

cand soarele rasare
lasi trupul meu in vale
cu capul sprijinit pe-o stanca ,imi zic:
tu te-ai nascut sa ma iubesti doar noaptea...





Asculta mai multe audio Muzica

fotografia nu-mi apartine.

2 comentarii:

Sedina spunea...

Ce frumos si senzual ai scris tu draga mea! Bravo! Mi-a transmis ceva foarte frumos. :-*

Andreea Elena Dragomir spunea...

ma bucur:)
am visat asta8->