luni, septembrie 20, 2010

Dor de cer


zile ce s-au scurs incet,
apasa pe tampla mea pendulul mort.

nisipul de atatea veacuri
isi cauta stapan in clepsidra ta.

secunde istovite se opresc in gara
si cer sa te aduca pentru o ultima oara.

s-a dus obrazul-cel mangaiat de-o mana calda,
s-a dus sarutul uitat pe-o frunte alba.

cuvinte au murit inainte de-a fi spuse,
dar sentimentele se nasc in fiecare clipa.

mi-e dor de tine ,dor cumplit.
mi-e dor de cer,de frunze,infinit
oriunde ai fi,eu te astept aici...

poezia am scris-o pe melodia aceasta...ascultand-o totul a curs frumos:)
pentru un suflet curat care chiar daca nu este mereu langa mine,eu il simt pretutindeni cu mine ,in mine,in tot frumosul care ma inconjoara.

3 comentarii:

Costea spunea...

"Dor de cer" şi dor de visare. :)

Daa! spunea...

Superb!Felicitari din suflet!
:).

Andreea Elena Dragomir spunea...

multumesc si eu pt cuvinte!;)