sâmbătă, decembrie 05, 2009

Bucurati-va de lucrurile simple,bucurati-va de viata!


Saptamana asta nu a fost asa speciala ...asta pentru ca lumea a fost la fel de rece la fiecare lucru ce-l inconjoara ,aceeasi nepasare cruda cu care trateaza viata totodata pe ei insisi.
Uita sa se bucure de lucrile simple care cantaresc mult in viata lor ...uita de ei
uita sa zambeasca...sa multumeasca si mai ales uita sa traiasca ...
Ieri a fost o zi care m-a facut sa inteleg multe lucruri.
Mi-am sunat cea mai buna prietena si i-am propus sa iesim sa ne uitam de cadouri caci sarbatorile se apropie foarte repede...si astfel am convins-o sa iesim. Pe drum am observat cum debordam de un sentiment mai puternic decat fericirea...era zambetul ei care pentru mine cantarea enorm ,o faceam sa rada iar aceasta pur si simplu nu se mai putea opri ,la un momentdat m-am speriat si a trebuit sa fac cumva sa o opresc :))a fost foarte ciudat pentru ca ea radeachiar si atunci cand eu nu ziceam nimci doar o priveam:)
E speciala pentru ca ma face sa ma simt speciala .
Asta inseamna prietenie adevarata si mai inseamna un lucru, ca stim si ca aveam capacitatea sa ne bucuram de lucruri simple ,''sa radem'' de viata fara a o jigni ,sa o iubim prin simpla existenta a noastra.
Iar seara a venit sa concluzioneze totul...Am ajuns la ea acasa ,acolo am salutat parintii cum era firesc si am vazut ca au musafiri si deci ca o persoana sociabila ce sunt=)) am spus un calduros ''buna seara''cand ma intampina in parg o fetita de numai 4 ani care imi zambeste si face ca sa ma topesc pe loc.Ne prezentam simergem in camera sa ne jucam ,trebuie sa mentionez ca prietena mea,Lorena, a ramas surprinsa cand a vazut ca m-am asezat pe jos si incepusem sa colorez cu cea mica,Ariana, apoi am dansat si cantat si mi-am dat seama de un lucru ca o persoana iti poate schimba toata saptamana ,dintr-una buna intr-un extraordinara ,printr-un simpla prezenta ,un sincer zambet si o imbratisare calda ...si pupic:)).


Si deci va sfatuiesc pe toti :
Bucurati-va de viata profitati de fiecare lucru simplu ,traiti-l la intensitate maxima si veti simti adevarata satisfactie a sinelui.:)

Niciun comentariu: