miercuri, iunie 02, 2010

Copilarie

cauta-ma sa te gasesc...


eram doi copii pierduti in mrejele iubirii.ne strangeam de mana si credeam ca ne facem rau prin asta.priveam norii ziua si ne imaginam tot felul de lucruri:case ,copaci,jucarii,prajituri,iubirea?.noaptea priveam stelele si imi spuneai ca o sa ajungem candva acolo ,ca ai pastrat tu un loc in constelatia noastra si ca ne asteapta acolo 2 stele:Deneb si Albireo.radeam de ele.faceam glume cometelelor.Universul radea de noi si noi de el.
Cand ploua veneai la mine acasa.nu intrai in casa ,ma asteptai in fata blocului nerabdator sa ma vezi,ma strigai de jos ,urlai ca un copil,caci asta erai,un copil...
vroiai sa mergem prin ploaie ,sa uitam numele noastre.sa uitam de noi.de timp.
Saream in baltoace si incaltamintea se scufunda in apa murdara de nisip si praful de pe strada .ne placea la nebunie asta.la nebunie!
La intoarcere ,mergeam pe aleea noastra si dadeam nume copacilor.le promiteam ca maine cand vom mai trece pe aici o sa le aducem ceva bun si o sa le citim povesti.eram fericiti .atunci eram.
Soarele si Luna ne-au uitat numele.Noi ne-am uitat.

8 comentarii:

gabipies spunea...

Wow, speechless...

Una dintre cele mai bune postări din ultimul timp!... :X

Emoționant. 8->

... :)

Gabi spunea...

Asta m-a facut sa zambesc ...pana la ultimul rand :( Oricum, am pastrat starea de bine. :D E ft frumoasa! :)

Florea Mihai Ionut spunea...

unii isi permit copilaria s-o traiasca :))

Andreea Elena Dragomir spunea...

s-au uitat,pentru un moment ,dar poate se vor regasi...candva .nimeni stie cand ,doar timpul.:)

Andreea Elena Dragomir spunea...

imi place sa cred ca inca am o inima de copil.si am taria sa lupt cu orice si oricine pt a o pastra asa cum am primit-o.o sa raman un copil si la 100 d ani :))daca oi fi atat de longeviva:))

Andreea Elena Dragomir spunea...

am o perioada cam ''ciudata ''din punct de vedere al creatiei...ma inspira mult copilasii.ieri au venit doi bebelusi sa ma ia de mana:)).azi unu copilas de 2-3 anisori se tinea dupa mine:))si mama lui il cauta.

Cristi spunea...

sa citesti "Steaua fara nume". de M. Sebastian :)

Andreea Elena Dragomir spunea...

merci de recomandare:)