miercuri, iunie 30, 2010

Pentru Tine


Natura-draga mama,
mi-ai dat suflu de arama
mi-ai dat aer,apa si pamant
mi-ai dat cer,vant ,crezamant..
rasul mi l-am faurit dupa fiece ploaie
plansul mi l-am croit dupa fiece chemare
m-ai creat din flori de maci
din margaritari si din fragi.
parul mi-ai pictat din grau.
iarasi pielea-purul trandafiriu
ochii i-ai luminat
din smarldul 'ndepartat.
lacrimi pure tu mi-ai dat
sufletul l-ai inghetat
fata de tot ce e rau
vorbe grele ,fara frau.
vorbe dulci tu in dar mi-ai dat
sa-i desir povesti Pamantului
sa le cant balade Apelor
sa murur rugi Cerului
sa ma contopec din nou cu Ele,
sa ma regasesc in Tine.



2 comentarii:

Sedina spunea...

Foarte frumos Andreius! Impresionanta muzica și fotografia este foarte foarte potrivita!:-p Ai ochisori foarte frumosi! Te pup mult de tot!

Andreea Elena Dragomir spunea...

Merci frumos!fotografia e potrivita pentru ca e aleasa de tine>:D<si da,intr-adevar merge.merci!
si eu te pup!