miercuri, iulie 07, 2010

Din launtrul meu...


din mine desprind usor o parte din trup
este pentru Tine...
flori de tei imi mangaie trupul,
muzica de flaut imi ghideaza pasii
catre intunericul necunoscutului...
merg atent in padurea de brazi,
nu imi mai este teama de ieri sau de azi.
am capatat suflul intelepciunii.
ascult doar de sunetul Lunii
apa murmura lin,
pe stanci se lovesc violent picaturi de doina
isi plange soarta in strofe ample,
ritmuri apasatoare ,
cuvinte de plumb
soapte macabre.
in noapte fara stele ,
cand vantul ingana romante
brazii isi lasa mireasma peste noi,
suntem himnotizati de sunetele luminii...
de fulgerele si suspinele Cerului.
ma plec peste stanca grea si rece
trupul meu se raceste usor...
respir greu ,
aerul ma invie treptat,
sufleul meu se incarca
insetat de iubire Ta
ii este dor...
de slove pline de amor.
o vraja mistica imi mangaie chipul
si ma trezeste ,
imi arata Infinitul
ma urc usor catre nori
ma pierd in neantul zarilor.
m-am dus dupa Tine.

2 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Diverse senzatii cumulate intr-o singura imagine , imi place efectul, imi place starea si imi place piesa .

Andreea Elena Dragomir spunea...

merci frumos!ma bucur tare:)