luni, august 10, 2009

Mai mult verde:)

M-am gandit sa va vorbesc despre un subiect foarte important si pe care ar trebui sa se insiste si sa se ia masuri in ceea ce priveste mediul.Sa protejam natura nu este un lucru foarte greu il putem face in orice zi din viata noastra. Iata ce putem face noi ,simpli locuitori ai TERREI, pentru a o ajuta si totodata pt a ne ajuta :

* Stinge luminile cand pleci de acasa si cand nu ai nevoie de ele!
* Nu lasa televizorul,aparatura electronica si computerul in standby!
* Cauta produse cu eticheta ecologica europeana
* Nu exagera cu incalzirea casei tale!
* Nu pune mancarea in frigider cand e fierbinte sau calda!
* Cand aerisesti casa,lasa fereastra deschisa numai catena minute daca sistemul de incalzire functioneaza!
* Arunca ambalejele la gunoi!

Consumul exagerat de energie electrica este daunator mediului!

Acum iata cateva lucruri pe ca cu siguranta nu le stiati despre Romania:

Romania se confrunta cu grave probleme de mediu, cauzate de politica industriala, care nu a tinut cont de impactul asupra mediului si sanatatii oamenilor, de asemeanea tara noastra se situeaza pe locul 40 intr-un top al celor mai poluante 50 de tari din lume si pe locul 2 in topul celor mai poluate tari din Uniunea Europeana.

În Bucureşti, nivelul particulelor de praf din aer depăşeşte cu 40% limita maximă stabilită la nivel european. Bulgaria este singura ţară din Uniunea Europeană unde nivelul poluării cu pulberi în suspensie este mai mare decât cel din România.
Aparatele electronice utilizate in locuita si micile dispozitive casnice care necesita curent direct(ex.televizoarele,telefoanele,etc) au nevoie de energie electrica nu numai in momentul in care sunt utilizate,ci si atunci cand nu sunt aparaent in functiune.
in urma studiiloer acest consum reprezinta 5%din totalul consumului de energie de 18 milioane de tone de carbon in atmosfera.
Am postat asta pentru ca imi pasa de natura si de oameni iar ca o concluzie voi vrea sa organizez in anul ce vine o campanie care sa vizeze mediul si voi face apel la liceele si scolile dambovitene sa se aletura si sa putem face ceva bun pentru mediu !:)
Iar ca sa va destindeti putin si sa vedeti adevarata frumusete a naturi priviti doar aceste video-uri:)




3 comentarii:

Anonim spunea...

da. Si eu tin foarte mult la natura :D:D:D:D

Andreea Cîra spunea...

mi-a placut postarea! foarte adevarat!
totusi, unora le pasa...si e bine ca sunt tineri carora le pasa!
articolul tau mi-a ridicat careva semne de itnrebare...care e tara din U.E. care polueaza cel mai mult? daca ai gasit cumva in articolele citite despre poluare despre asta, astept raspuns! :)

Andreea Elena Dragomir spunea...

ma bucur :).aici am vb la un moment despre bulgaria care ocupa locul 1 datorita cantitatilor mari de praf .eu ,una mai stiam ceva si de grecia ,dar aici era vb de cea ma poluata capitala care este atena....hmm de informat m-am informat din diverse articole din ziare si ce mai stiam oricum daca aflu ceva nou legat de asta am sa te tin la curent:)